Monday, February 1, 2010

Sketch : Kids&Girls!?-friendly Event

In Lob shop,located at downtown Nagasaki.
The event "SKETCH" was held for 3day,
that the exhibition was by 3ladies who creates each works with SKETCH theme.
This is Kids&Girls-friendly Event,
but 36years old man also enjoyed very much!!

Carioca :Picture book
      &Water-color painting with picture book theme

Rin : Silver work accessories

Petit a petit :French confectionery

←Is it ok for eating this sketck book??




36Years oldの男子には不似合いな空間だったかも
しれませんでしたが、長い時間みいってしまいました。


子供も、女性も、そして男子もトキメク空間でありました。

すげかった。

Petit a petitさん、Cariocaさん、Rinさんお三方ともすごいっす。


小粋な長崎の一場面でした。

2 comments:

ちゃんぽん酒屋 said...

私も見ておくべきでした。おしい!!

やっぱり いまひとつズレのある僕です。
見れてよかったですねー。
今度はズレないように。

akari said...

→ちゃんぽん酒屋さん

ほんと女子のみならず男子も必見でしたなあ。。
今度は男子3人くらいで行こうか、
入店拒否されるかも?