Tuesday, January 12, 2010

Bon Marche Event in TIA,Nagasaki

Akari team participated in "Bon Marche TIA in Nagasaki to have a exhibition of illustration by David Piper,who is working as a Akari's staff.


Nagasaki Local's chefs & pastry chefs also participated in a event and enhance the mood!


Picture:
Local Woody Craftman-Onizuka is playing a hand-made guitar at the event.

あかりのスタッフ:デービッドくんのイラスト展示に行ってまいりました。ティアさんという馴染みのオーガニックレストランでのイベント。長崎地元のシェフやパティシエが集う中での展示会でした。デービットくんは一時帰国中で代わりに鼻の低い私がデービッドJrとして参加したんです(笑)。

デービッドくんが長崎滞在中に日常風景をインクで描いた6作品。
作品はホステルあかりでもご覧いただけますので、是非お立ち寄りください。

面白い出店の方々、お客さん達に出会えて楽しい刺激的な一日でした!ありがとうティアさん。
また遊びましょう!

No comments: